سه روز حساس برای حامد حدادی

به گزارش تیم علمی، حامد حدادی در حاشیه بازید سرپرست کاروان ایران از درمانگاه آزادی و تیم پزشکی اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو اعلام کرد: هشت صبح به درمانگاه آمدیم و آزمایش های خود را انجام دادیم. بعلاوه معاینات چشم پزشکی، ارتوپد و قلب را انجام دادیم. برای ورزشکاران مهم است این مسائل چک گردد و پزشکان فدراسیون پزشکی ورزشی در جریان شرایط ورزشکاران باشند.

سه روز حساس برای حامد حدادی

حدادی در خصوص آخرین شرایط مصدومیت خود تاکید نمود: شرایطم خوب است، بد نیست. تمرینات را دو، سه هفته است که آغاز کردم و کار تیمی را از این هفته آغاز می کنیم. در این سه، چهار روز قبل از سفر تیم به روسیه معین می گردد که می توانم با تیم ادامه بدهم یا نه. امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید. بدنم یک اندازه ضعیف شده است و نمی توانم فشار بیش از حد بیاوریم.

او در خصوص اصرار هاکان دمیر به حضور حدادی در تیم ملی برای مسابقات جهانی توضیح داد: معین نیست. آرزو دارم به تیم ملی یاری کنم. اگر بودم یاری می کنم در غیر این صورت آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم.

کاپیتان تیم ملی در خصوص خط خوردن محمد جمشیدی از تیم ملی نیز گفت: همه محمد را دوست داریم و تصمیم مربی است و تمام مسئولیتش نیز با مربی است. من به عنوان بازیکن کارم را انجامی دهم و سعی می کنم یاری کنم. با محمد هم صحبت کردم و برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1402 بروزرسانی: 9 مرداد 1402 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2329

به "سه روز حساس برای حامد حدادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه روز حساس برای حامد حدادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید