شاخص کل کانال 1.4 میلیون واحد را از دست داد!

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، امروز بازار سهام افت 36 هزار واحدی شاخص کل را به خود دید و در خاتمه بازار در کانال یک میلیون و 391 هزار واحد نهاده شد و 2.56 درصد افت را در کارنامه خود ثبت کرد.

شاخص کل کانال 1.4 میلیون واحد را از دست داد!

شاخص هم وزن بازار هم امروز با 11 هزار واحد افت و 2.56 درصد افت در کانال 421 هزار واحد نهاده شد. امروز باز هم شاهد تحرکات منفی شاخص سازان بازار بودیم و در خاتمه فولاد، شستا و کگل بیشترین تاثیر منفی را در فرایند شاخص کل گذاشتند. بیشترین تاثیر مثبت را هم فسبزوار و وسگیلا در شاخص بازار گذاشتند.

شستا، فسبزوار و کیمیاتک هم به اسم پربیننده ترین نمادهای بازار امروز شناخته شدند. بعلاوه بیشترین حجم تراکنش هم برای خودرو، خساپا و کمند ثبت شد.

ارزش معاملات بورس امروز به پنج هزار و 300 میلیارد تومان رسید و این رقم نسبت به روز گذشته رشد اندکی را ثبت نموده است. بعلاوه ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود 6هزار و 800میلیارد تومان رسید.

در خاتمه بازار امروز بیش از هزار و 240 میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد 50 نماد و افت بیش از سه درصد 429 نماد رخ داد. در جریان معاملات امروز بازار سهام ولپارس، لوتوس، غزر و رمپنا متوقف شدند و نماد خنصیر هم بازگشایی شد.

امروز عرضه اولیه شکام در بازار سهام انجام شد و تنها صندوق های سرمایه گذاری توانستند در آن شرکت نمایند.

برای بازار فردا هم کارشناسان بازار سهام همچنان فرایند خنثی و منفی را پیش بینی می نمایند و احتمالا در آخرین روز معاملاتی هفته آخر شهریور باز هم با افت شاخص روبرو باشیم.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1856

به "شاخص کل کانال 1.4 میلیون واحد را از دست داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاخص کل کانال 1.4 میلیون واحد را از دست داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید