طرز تهیه دسر انبه و کاستارد؛ شیرین و خوشمزه

به گزارش تیم علمی، چه چیزی بهتر از خوردن یک دسر شیرین و خوشمزه در عصر یک روز گرم تابستانی؟ اگر از هواداران شیرینی جات هستید و به میوه انبه هم علاقه دارید، به شما پیشنهاد می کنیم تا کاستارد انبه را حتما امتحان کنید. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ قصد داریم طرز تهیه دسر انبه و کاستارد را به شما آموزش دهیم که خیلی سریع حاضر می گردد و حتما آن را دوست خواهید داشت.

طرز تهیه دسر انبه و کاستارد؛ شیرین و خوشمزه

دسر انبه و کاستارد

اگر از هواداران انبه هستید، این دسر با یک طعم شیرین و خوشمزه می تواند برترین انتخاب باشد. دسر انبه و کاستارد خیلی سریع و آسان آماده می گردد و در این روزهای گرم تابستانی حسابی می چسبد.

مواد لازم

موادمیزان
انبهیک عدد
شیر سرد2 لیوان
خامهیک قاشق غذاخوری
شکر3 قاشق غذاخوری
پودر کاستارد4 قاشق غذاخوری

طرز تهیه دسر انبه و کاستارد

1.

برای تهیه این دسر مجذوب نماینده، ابتدا 4 قاشق غذاخوری پودر کاستارد را به همراه 4 قاشق غذاخوری شیر، کاملا باهم مخلوط می کنیم و کنار می گذاریم.

2.

حال در این مرحله، انبه را پوست می گیریم و درون خردکن می ریزیم و چند پالس می زنیم تا کاملا پوره گردد.

3.

در این مرحله شیر را به همراه شکر و خامه کاملا مخلوط می کنیم و روی حرارت میانه قرار می دهیم و اجازه می دهیم شیر کاملا بجوشد.

4.

بعد از اینکه شیر و شکر و خامه کاملا به جوش آمد، مخلوط پودر کاستارد و شیر را به آن اضافه می کنیم و به مدت 3 الی 4 دقیقه هم می زنیم تا کمی غلیط گردد.

5.

بعد از اینکه مواد دسر ما کمی غلیظ شد، پوره انبه را به مابقی مواد اضافه می کنیم و به مدت 10 دقیقه هم می زنیم تا دسر ما آماده گردد.

6.

در آخر مواد دسر را در ظرف مورد نظر می ریزیم و به مدت 1 الی 2 ساعت درون یخچال قرار می دهیم.

این دسر بافت بسیار لطیفی دارد و طعم آن بی نظیر است.

-

خبرنگاران مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای خبرنگاران در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای خبرنگاران، به طور مستقیم از خبرنگاران کسب عایدی می نمایند.

خبرنگاران به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2170

به "طرز تهیه دسر انبه و کاستارد؛ شیرین و خوشمزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه دسر انبه و کاستارد؛ شیرین و خوشمزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید