ماموریت مطهری به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای آزمون کنکور 98 در استان های سیل زده

به گزارش تیم علمی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در پیشنهادی خواهان تشکیل کمیته مشترک کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، نمایندگان استان های سیل زده و وزارتخانه های تصمیم گیر در امر آزمون کنکور سراسری شد و مطهری نیز پیشنهاد وی را در قالب ماموریتی به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس محول کرد.

ماموریت مطهری به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای آزمون کنکور 98 در استان های سیل زده

به گزارش خبرنگاران، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی نوبت بعد از ظهر امروز (سه شنبه) مجلس با استناد به ماده 161 آیین نامه داخلی مجلس گفت: تعویق کنکور 98 در قالب طرح دو فوریتی در مجلس در جریان است اما رسیدگی به این طرح حداقل یک ماه زمان احتیاج دارد.

وی ادامه داد: در افکار عمومی هم توقع به وجود آمده است. اگر مجلس نتواند این توقع را برآورده کند برای جوانان مشکلاتی به وجود می آید. خواسته جوانان استان های سیل زده منطقی است. استدلال آنان این است که چند ماهی است که به دلیل سیل نتوانسته اند درست درس بخوانند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پیشنهاد داد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نحوه جبران از دست رفته جوانان در استان های سیل زده حادثه دیده را با حضور نمایندگان این استان ها و وزارتخانه های مسئول، تصمیم گیری نهایی نمایند تا جوانان از بلاتکلیفی خلاص شوند.

علی مطهری پیشنهاد نماینده شاهین شهر را خوب توصیف کرد و اضافه کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با نمایندگان استان های سیل زده و مسؤولان دولتی راهی پیدا نمایند تا تبعیض و بی عدالتی در زمینه کنکور 98 اتفاق نیفتد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: امکان تعویق کنکور 98 از نظر زمان بندی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 213

به "ماموریت مطهری به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای آزمون کنکور 98 در استان های سیل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت مطهری به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای آزمون کنکور 98 در استان های سیل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید