محمودزاده: برای واریز آورده مسکن ملی 2 روز مهلت باقی است

به گزارش تیم علمی، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: 60 هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی که تا به امروز اولین واریز را برای ساخت مسکن خود نداشتند تا دو روز دیگر فرصت دارند.

محمودزاده: برای واریز آورده مسکن ملی 2 روز مهلت باقی است

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمود محمودزاده گفت: 160 هزار نفر در لیست ذخیره طرح اقدام ملی مسکن هستند و اگر این 60 هزار نفر آورده اولیه خود را تکمیل نکنند از حضور در ادامه طرح حذف می شوند.

وی درباره شرایط این 60 هزار نفر که نسبت به واریز اولیه وجه خود اقدام نکردند، گفت: مهلت قبلی تکمیل آورده انتها آذرماه بود، اما اکنون کسانی که مدارک خود را تکمیل کردند و فقط مشکل تکمیل موجودی آن ها به جامانده تا آدینه شب یعنی پنجم دی ماه برای تکمیل موجودی حساب خود مهلت دارند.

به گفته محمودزاده فرصت تمدید شده تنها برای متقاضیانی است که مدارک شان تکمیل شده و آورده اولیه را واریز ننموده اند.

محمودزاده ادامه داد: 100 هزار واحد مسکن ملی مربوط به بافت فرسوده است که آمار آن به شکل مجزا ارایه می گردد. در مورد 300 هزار واحد مسکن ملی در سایر بافت ها تا به امروز 240 هزار نفر یا نسبت به افتتاح حساب خود اقدام نموده اند و یا اینکه جزو پروژه هایی مشارکتی بودند که زمین طرح اقدام ملی برای احداث واحد ها مسکونی به آن ها واگذار شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از 300 هزار نفر 60 هزار نفر هنوز واریز وجه را انجام نداند که تا 5 دیماه فرصت دارند. افرادی که تا 5 دی ماه نسبت به واریز اولیه وجه اقدام ملی مسکن اقدام نکنند از لیست حذف می شوند.

لازم به ذکر است زمستان سال 98 بود که طرح ملی مسکن یا طرح اقدام ملی تامین مسکن مطرح شد تا به برطرف یکی از معضلات اصلی خانواده های کم درآمد یاری گردد. طرح ملی مسکن شامل ساخت 400 هزار واحد مسکونی می گردد که از این تعداد 200 هزار واحد آن در شهر های جدید و با مشارکت بخش خصوصی، 100 هزار واحد در مناطق بافت فرسوده و توسط شرکت بازآفرینی شهری و 100 هزار واحد نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1460

به "محمودزاده: برای واریز آورده مسکن ملی 2 روز مهلت باقی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودزاده: برای واریز آورده مسکن ملی 2 روز مهلت باقی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید