مسئله ای از بابت تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی در آذربایجان شرقی نداریم

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر هیچ مسئله ای از بابت تامین مواد بهداشتی، پیش گیری و ضدعفونی کننده در استان نداریم.

مسئله ای از بابت تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی در آذربایجان شرقی نداریم

محمدرضا پورمحمدی در حاشیه بازدید سرزده خود از چندین داروخانه در تبریز با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی همچون ماسک و دستکش در بعضی داروخانه گفت: خوشبختانه در حال حاضر، هیچ مسئله ای از بابت تامین مواد ضدعفونی نماینده در استان وجود ندارد.

وی ادامه داد: در ارتباط با دستکش و ماسک نیز علی رغم بعضی کمبودها، تا چند روز آینده، احتیاج استان در این زمینه نیز تامین خواهد شد.

وی اظهار کرد: از هم استانی های عزیز درخواست داریم که توصیه های بهداشتی را جدی گرفته و به جز موارد اضطراری از منازل خود خارج نشوند.

استاندار آذربایجان شرقی به همین دلیل ادامه داد: استفاده از دستکش و ماسک در اماکن عمومی برای پرهیز از ابتلا به بیماری کرونا ویروس نیز یکی از مهم ترین موضوعاتی است که انتظار داریم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری اذربایجان شرقی، وی همچنین از مردم خواست که حتی الامکان از منازل خود بیرون و در غیراینصورت از ماسک و دستکش برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 933

به "مسئله ای از بابت تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی در آذربایجان شرقی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئله ای از بابت تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی در آذربایجان شرقی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید