طراحی باغ ویلا سنتی: نشست سه جانبه پوتین، پاشینیان و علی اف درباره قره باغ

به گزارش تیم علمی، طبق اعلام کرملین، 26 نوامبر (پنجم آذر) نشست سه جانبه روسای جمهور روسیه، جمهوری آذربایجان و نخست وزیر ارمنستان در سوچی برگزار می گردد.

طراحی باغ ویلا سنتی: نشست سه جانبه پوتین، پاشینیان و علی اف درباره قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در شرایطی که تنش های مرزی ارمنستان و جمهوری آذربایجان همچنان خبرساز است، کاخ کرملین از ملاقات سه جانبه سران مسکو، باکو و ایروان به میزبانی ولادیمیر پوتین اطلاع داد.

بنا بر گزارش رسانه های ارمنستانی، کاخ کرملین گفت که 26 نوامبر (پنجم آذر ماه) نشست سه جانبه سران روسیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان برگزار می گردد.

به نوشته وبگاه آرمن پرس، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در شهر سوچی روسیه در نشت سه جانبه با ولادیمیر پوتین شرکت می نمایند.

بنا بر اعلام دفتر ولادیمیر پوتین، سران روسیه ارمنستان و جمهوری آذربایجان گام های بعدی برای تقویت ثبات و برقراری زندگی مسالمت آمیز در قره باغ کوهستانی را تشریح خواهند کرد.

طبق روایت کرملین، تمرکز نشست سه جانبه در سوچی روی مسائل مرتبط با احیای ارتباطات تجاری-اقتصادی و حمل و نقل خواهد بود.

قرار است ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه غیر از حضور و میزبانی از نشست سه جانبه سران، با پاشینیان و علی اف به صورت دوجانبه هم ملاقات خواهد نمود.

رسانه ای شدن ملاقات پوتین، پاشینیان و علی اف در شرایطی صورت گرفته که نخست وزیر ارمنستان و رئیس جمهور جمهوری آذربایجان قرار است اواسط ماه آینده میلادی در بروکسل ملاقات داشته باشند. این ملاقات به دعوت رئیس شورای اروپا انجام خواهد شد.

میزبانی ولادیمیر پوتین از نیکول پاشینیان و الهام علی اف در پی درگیری های شدید مرزی ارمنستان و جمهوری آذربایجان انجام خواهد شد.

ارمنستان و جمهوری آذربایجان سال گذشته بر سر منطقه قره باغ کوهستانی یک جنگ 44 روزه را تجربه کردند و آن جنگ با میانجیگری روسیه به آتش بس ختم شد.

به رغم آتش بس باکو و ایروان، اختلافات بر سر مشخص مرز و ادعاهای جمهوری آذربایجان در مورد کریدور ادعایی زنگه زور باعث شده که تنش ها بین این دو کشور همسایه ادامه یابد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1954

به "طراحی باغ ویلا سنتی: نشست سه جانبه پوتین، پاشینیان و علی اف درباره قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی باغ ویلا سنتی: نشست سه جانبه پوتین، پاشینیان و علی اف درباره قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید