نمی شد بیشتر از این فوتبال را تعطیل کرد، برد برای استقلال مهم است

به گزارش تیم علمی، اصغر طالب نسب در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در مورد بازی استقلال و فولاد از الان نمی توان نظر داد چون شرایط دو تیم قطعا با شرایط پیش از تعطیلات تفاوت داشته است. اما اگر ملاک شرایط پیش از تعطیلات دو تیم باشد باید گفت استقلال تیمی تهاجمی است و فولاد تیمی است که در کارهای دفاعی تبحر دارد و تقابل خط حمله خوب استقلال با خط دفاعی مستحکم فولاد باید دیدنی باشد.

نمی شد بیشتر از این فوتبال را تعطیل کرد، برد برای استقلال مهم است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: فوتبال جهان تا به امروز تعطیلاتی اینچنین طولانی را تجربه نکرده بود و این اتفاق برای نخستین بار در جهان به وقوع پیوسته ست. نباید انتظار داشت که کرونا هیچ تاثیری بر روی فوتبال و کیفیت آن گذاشته باشد. امیدوارم فدراسیون فوتبال آنقدر توانایی داشته باشد که برگزاری لیگ برتر و لیگ یک با تمهیدات لازم بهداشتی باشد و همه شیوه نامه های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت در آن رعایت شده باشد.

وی اضافه نمود: نمی شد بیشتر از این فوتبال را تعطیل نگه داشت و باید ورزش هم مثل همه مشاغل دیگر در کنار کرونا ادامه حیات داشته باشد. بازیکنان هم باید یاری نمایند تا شیوه نامه های بهداشتی هرچه بهتر رعایت گردد.

طالب نسب در مورد شرایط آبی پوشان توضیح داد: پیروزی در اولین بازی برای استقلال بسیار مهم است. آنها می خواهند رقابت برای قهرمانی تا سرانجام ادامه دهند و پیروزی در این بازی می تواند فاصله امتیازی تا صدر جدول را کاهش دهد.

هافبک پیشین استقلالی در مورد مصدومیت های زیاد بازیکنان این تیم گفت: مصدومیت می تواند عوامل زیادی داشته باشد که یکی از مهم ترین آنها درگیری فکر و خیال است و فشارهای عصبی. بعید نیست فشارهای عصبی ناشی از فراگیر شدن دوباره کرونا یکی از عوامل مصدومیت های زیاد این روزهای بازیکنان فوتبال باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1172

به "نمی شد بیشتر از این فوتبال را تعطیل کرد، برد برای استقلال مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی شد بیشتر از این فوتبال را تعطیل کرد، برد برای استقلال مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید