ورود محموله نو واکسن چینی و ایرانی به خراسان جنوبی

به گزارش تیم علمی، دبیر ستاد دانشگاهی پبشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی از ورود محموله تازه واکسن سینوفارم و کوو برکت به استان اطلاع داد .

ورود محموله نو واکسن چینی و ایرانی به خراسان جنوبی

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار از شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی با اشاره به ورود محوله های تازه واکسن کرونا به استان گفت: امروز 11 هزار و 814 دُز واکسن سینوفارم چینی و هزار دُز واکسن ایرانی کوو برکت وارد استان شد.

او با اشاره به توزیع محموله واکسن سینوفارم بین شهرستان های استان از فردا صبح اضافه کرد: برنامه واکسیناسیون سینوفارم فردا صبح در مرکز استان آغاز می گردد.

شریف زاده اظهار کرد: واکسن های سینوفارم تازه مخصوص سالمندان بالای 70 سال که نوبت اول واکسن را حداقل 28 روز قبل دریافت نموده اند و پرسنل بهداشت و درمان استان است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی با اشاره به این که سالمندان برای دریافت نوبت دوم واکسن سینوفارم به مراکز جامع سلامت استان مراجعه ننمایند توضیح داد: همکاران شبکه بهداشت و درمان استان به وسیله پیامک یا تلفنی زمان و مکان دریافت واکسن را اطلاع رسانی می نمایند.

او با اشاره به این که محموله واکسن ایرانی کوو برکت وارد استان شده است ادامه داد: تا به امروز نحوه تزریق و جامعه هدف واکسیناسیون این محموله به وسیله وزارت بهداشت اعلام نشده است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1822

به "ورود محموله نو واکسن چینی و ایرانی به خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود محموله نو واکسن چینی و ایرانی به خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید