پاراتکواندو قهرمانی دنیا، درخشش برق طلا بر گردن پوررهنما و حق شناس، سرانجام کار نمایندگان ایران با کسب 3 طلا

به گزارش تیم علمی، رقابت های پاراتکواندو قهرمانی دنیا با کسب دو مدال طلای دیگر برای نمایندگان کشورمان به خاتمه رسید.

پاراتکواندو قهرمانی دنیا، درخشش برق طلا بر گردن پوررهنما و حق شناس، سرانجام کار نمایندگان ایران با کسب 3 طلا

به گزارش خبرنگاران، نهمین دوره مسابقات قهرمانی دنیا پاراتکواندو 2021 با حضور 264 هوگوپوش از 41 کشور از روز گذشته(شنبه - 20 آذرماه) به میزبانی استانبول ترکیه شروع و امروز(یکشنبه- 21آذرماه) با کسب 2 مدال طلای دیگر برای نمایندگان کشورمان به خاتمه رسید.

مهدی پوررهنما در رقابت های وزن 70- کیلوگرم(K44)، پس از استراحت در دور نخست و انصراف آستیر اوسنر از آمریکا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. او در این مرحله با نتیجه 19 بر 15 از سد ماتاوه ففلوف از روسیه گذشت.

نماینده پاراتکواندو ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف فاتیح سلیک از ترکیه رفت و با رجحان 34 بر 5 مقابل رقیب خود فینالیست شد. مهدی پوررهنما در ملاقات نهایی نیز با نتیجه 3 بر صفر از سد دیگو گارسیا لوپز از مکزیک گذشت و به پنجمین مدال طلای خود در مسابقات دنیای دست یافت.

در رقابت های وزن 80+ کیلوگرم(K44)، حامد حق شناس پس از استراحت در دور اول در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 17 بر 8 از سد صفر هارپوتلو از ترکیه گذشت. او در ادامه با نتیجه 12 بر 3 ایوان میدل از آمریکا را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

حامد حق شناس در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 8 بر یک مهمت ساراک از ترکیه را شکست داد و فینالیست شد. حق شناس در فینال نیز پس از تساوی 5-5 مقابل ایوار میکولیک از کرواسی، در راند طلایی حریف خود را شکست داد و سومین مدال طلای ایران را کسب کرد.

علیرضا بخت در وزن 80- کیلوگرم(K44)، علیرضا بخت ابتدا با نتیجه 11 بر 4 اوزکان ستینکایا از ترکیه را شکست داد، اما در مرحله یک هشتم نهایی مقابل جئونگ هو جون از کره جنوبی با نتیجه 30 بر 27 مغلوب گردید و از دور مسابقات کنار رفت.

در رقابت های وزن 65- کیلوگرم(K44) بانوان نیز رایحه شهاب پس از استراحت در دور نخست، مقابل سیوا از برزیل با نتیجه 36 بر 6 مغلوب گردید و از دور مسابقات کنار رفت.

با خاتمه نهمین دوره مسابقات قهرمانی دنیا پاراتکواندو، نمایندگان کشورمان با کسب سه مدال طلا(مهتاب نبوی، مهدی پوررهنما و حامد حق شناس) به کار خود خاتمه دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1992

به "پاراتکواندو قهرمانی دنیا، درخشش برق طلا بر گردن پوررهنما و حق شناس، سرانجام کار نمایندگان ایران با کسب 3 طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاراتکواندو قهرمانی دنیا، درخشش برق طلا بر گردن پوررهنما و حق شناس، سرانجام کار نمایندگان ایران با کسب 3 طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید