پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

به گزارش تیم علمی، خبرگزاری خبرنگاران- رحمانی فضلی در پیامی به مناسبت روز پرستار گفت: ایثارگری کادر پرستاری کشور در اوج دشواری ها و شرایط خطیر ناشی از این ویروس منحوس، که خالصانه و با شجاعتی ستودنی در میدان مبارزه با کرونا قد علم کردند، دیگر بار به عرش رسید و با شهادت تعدادی از خواهران و برادران عزیز پرستار در ماه های گذشته، استواری جامعه پرستاری ایران بر رسالت حرفه ای و اخلاقی خود، در تاریخ پرافتخار ملت ایران ثبت شد و گواهی صادق بر وفاداری مجموعه پرستاری کشور به عهد پاک خویش با خدا و مردم، به یادگار ماند.

پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ متن کامل پیام دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا و وزیر کشور به مناسبت روز پرستار بدین شرح می باشد:

بسم ا... الرحمن الرحیم

سالروز میلاد مبارک پیام آور نهضت حسینی، حضرت زینب کبری سلام ا... علیها که به تأسی از آن بانوی پر فضیلت و پرستار و غمگسار بازماندگان کاروان کربلا به عنوان روز پرستار نامیده شده، فرصت مغتنمی است تا ضمن شادباش و تبریک این مولود فرخنده و احترام به مقام و جایگاه منحصر بفرد و تکرار ناپذیر عالمه خاندان عترت به عموم اهل ایمان و بخصوص مدافعان سلامت، از تلاش های ایثارگرانه و وصف ناپذیر جامعه پرستاری کشور، قدردانی شود.

پرستاری که در جوامع گوناگون از ارزشمندترین حرفه ها و خدمتگزاری ها است، در جامعه اسلامی و در پرتو اندیشه دینی، معنایی پربار یافت و در جریان حوادث انقلاب اسلامی جلوه ای از رحمانیت پرودگار را تجلی بخشید و از جمله در سال های دفاع مقدس، صحنه های کم نظیری از ایثار و از خودگذشتگی را به جامعه انسانی تقدیم کرد.

نقش احیاگر پرستاران در جامعه که پس از آن دوران پرافتخار نیز، همواره مورد احترام بوده، در ماه های اخیر در جریان مواجهه کشور با بحران شیوع بیماری کرونا، بیش از گذشته عیان گشت و یاد روزهای حماسه آفرینی را زنده کرد.

ایثارگری کادر پرستاری کشور در اوج دشواری ها و شرایط خطیر ناشی از این ویروس منحوس، که خالصانه و با شجاعتی ستودنی در میدان مبارزه با کرونا قد علم کردند، دیگر بار به عرش رسید و با شهادت تعدادی از خواهران و برادران عزیز پرستار در ماه های گذشته، استواری جامعه پرستاری ایران بر رسالت حرفه ای و اخلاقی خویش، در تاریخ پرافتخار ملت ایران ثبت شد و گواهی صادق بر وفاداری مجموعه پرستاری کشور به عهد پاک خود با خدا و مردم، به یادگار ماند.

با سلام و صلوات به ارواح پاک و تابناک شهدای جامعه درمان کشور؛ علی الخصوص پرستاران شهید و پاسداشت نام و یاد آنان، به یکایک خواهران و برادران پرستار در سراسر میهن ادای احترام می کنم و ضمن تبریک روز پرستار، سلامت و سعادتمندی جملگی این عزیزان را از خدای متعال مسألت دارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی/ فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1439

به "پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید