کنترل دمای بدن در کانادا اجباری شد

به گزارش تیم علمی، نخست وزیر کانادا به تازگی اعلام نموده که دولت وی میخواهد غربالگری اجباری دما را برای مسافران هوایی و کارمندان فرودگاه در فرودگاه های این کشور ارائه دهد.

کنترل دمای بدن در کانادا اجباری شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور گردشگری کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، کانادا کنترل دمای بدن مسافران در فرودگاه های این کشور را در واکنش به افزایش ویروس کرونا، اجباری کرد.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا گفت: مسافری که تب داشته باشد مجاز به پرواز نیست؛ براساس داده های وزارت بهداشت فدرال کانادا، بیش از 80 هزار نفر از شهروندان این کشور مبتلا به ویروس کرونا شده اند و حدود 6 هزار نفر در اثر ابتلا به آن جان باختند.

نخست وزیر کانادا به تازگی اعلام نموده که دولت وی میخواهد غربالگری اجباری دما را برای مسافران هوایی و کارمندان فرودگاه در فرودگاه های این کشور ارائه دهد.

این طرح شامل اقدامات غربالگری به وسیله یک رویکرد مرحله ای است، ابتدا برای کسانی که به کانادا سفر می نمایند، سپس برای کسانی که از کانادا سفر می نمایند و پایان برای کسانی که در داخل کانادا سفر می نمایند. کارمندان مناطق امن فرودگاه های کشور نیز ضروری است درجه حرارت خود را آنالیز نمایند.

در ماه های گذشته، بعضی از شرکت های هواپیمایی کانادا اقدامات غربالگری دما را انجام می دادند. پیش بینی می گردد که کنترل دما در فرودگاه، استفاده از ماسک صورت برای کلیه مسافران و کارمندان، پروتکل پیشرفته نظافت و رعایت مسافت فیزیکی در فرودگاه ها به کاهش شمار مبتلایان به ویروس کرونا یاری کند.

نخست وزیر کانادا در اظهاراتی یادآور شد: اقدامات امنیتی در حال حاضر برای ایمن نگه داشتن مردم صورت گرفته است. همچنین غربالگری دمای بدن راهی برای تشخیص COVID-19 در مسافران نیست اما این یک اقدام اضافی است که می تواند علائم COVID-19 را برجسته کند یا نشان دهد که فردی بیمار است و به هیچ وجه نباید مسافرت کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1019

به "کنترل دمای بدن در کانادا اجباری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل دمای بدن در کانادا اجباری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید