افشای طرح حمله آمریکا به ارتش روسیه در سواحل سوریه

به گزارش تیم علمی، یک زیردریایی کلاس ویرجینیای آمریکا در سال 2018 آماده غرق کردن کشتی های نیروی دریایی روسیه در سواحل سوریه بوده است.

افشای طرح حمله آمریکا به ارتش روسیه در سواحل سوریه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، فاکس نیوز در گزارشی اعلام داشت که یک زیردریایی کلاس ویرجینیای آمریکا در سال 2018 آماده غرق کردن کشتی های نیروی دریایی روسیه در سواحل سوریه بوده است.

در این گزارش آمده است که آوریل 2018، نخستین شرکت در جنگ برای زیردریایی آمریکایی USS John Warner بود. این زیردریایی شش موشک کروز تاماهاک را از دریای مدیترانه به سوریه پرتاب کرد. این زیردریایی سپس به زیر آب رفته و آماده غرق کردن هر کشتی جنگی روسیه در صورت اقدام علیه هر کشتی نیروی دریایی ایالات متحده در منطقه شد.

در آوریل 2018، گزارش شد که یک بمب حاوی گاز کلر به روی دوما در حومه دمشق رها شد که در نتیجه آن، ده ها غیرنظامی کشته و زخمی شدند. مقامات سوریه بارها اظهار داشتند که آنها از سلاح های شیمیایی علیه غیرنظامیان و تروریست ها استفاده نکردند و زرادخانه شیمیایی این کشور تحت کنترل سازمان منع سلاح های شیمیایی است. روسیه حمله شیمیایی در دوما را صحنه سازی سرویس های اطلاعاتی خارجی خواند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1576

به "افشای طرح حمله آمریکا به ارتش روسیه در سواحل سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای طرح حمله آمریکا به ارتش روسیه در سواحل سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید