انتقال دانشجویان پزشکی خارج کشور به دانشگاه های علوم پزشکی داخلی پس از یک سال در نوبت ماندن

به گزارش تیم علمی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: دانشجویان پزشکی خارج از کشور برای انتقال به دانشگاه های علوم پزشکی ایران درصورت واجدالشرایط بودن باید حداقل یکسال در نوبت پذیرش باشند.

انتقال دانشجویان پزشکی خارج کشور به دانشگاه های علوم پزشکی داخلی پس از یک سال در نوبت ماندن

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره انتقال دانشجویان پزشکی خارج از کشور به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرد: دانشجویانی که تا قبل از سال 2019 میلادی برای تحصیل به یکی از دانشگاه های خارجی رفته و حال قصد بازگشت به دانشگاه های داخلی را داشته باشند باید شرایط انتقال را مد نظر قرار دهند.

لاری با اشاره به شرایط انتقال دانشجویان ادامه داد: این دانشجویان حتما باید در دانشگاه هایی مشغول به تحصیل باشند که در فهرست دانشگاه های مورد تائید وزارت بهداشت قرار دارند همچنین داشتن معدل کتبی حداقل 16 و معدل کل حداقل 17 از دیگر شرایط انتقال دانشجویان است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت عنوان نمود: دانشجویان دارای شرایط انتقال، باید بین یک تا یکسال ونیم در نوبت پذیرش دانشگاه های علوم پزشکی داخل کشور باشند تا تمامی کار ها مطابق قانون دنبال گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1234

به "انتقال دانشجویان پزشکی خارج کشور به دانشگاه های علوم پزشکی داخلی پس از یک سال در نوبت ماندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال دانشجویان پزشکی خارج کشور به دانشگاه های علوم پزشکی داخلی پس از یک سال در نوبت ماندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید