سایه گرانی همچنان بر سربازار مسکن

به گزارش تیم علمی، این روز ها اوضاع بازار مسکن به گونه ای است که امید بسیاری از خریداران با افزایش قیمت ناگهانی تبدیل به یاس شده است ، این در حالی است که بسیاری از مشاوران املاک و کارشناسان می گویند که اکنون بهترین زمان برای خرید خانه است.

سایه گرانی همچنان بر سربازار مسکن

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان در تهران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بحث افزایش قیمت بنزین نیز برای همه افراد مسئله مهم روزشده است، چرا که با گران شدن بنزین تمام بخش ها ازجمله مسکن تحت تاثیر قرار می گیرند و حباب بازار مسکن، دو برابر می گردد.

بسیاری از کارشناسان معتقدند: که با گران شدن بنزین، قیمت مسکن نیز دو برابر می گردد، زیرا با رشد قیمتی حامل های انرژی بخش مصالح ساختمانی نیز تحت تاثیر قرار می گیرد، در نتیجه قیمت تمام شده مسکن افزایش می یابد.

گزارش های میدانی حاکی است بازار مسکن با رکودی سنگین روبه رو است و این افزایش قیمتی که به تازگی گریبان گیر این بازار شده، بسترساز ایجاد رکود تورمی را برای مسکن فراهم می نماید.

حباب قیمتی بازار مسکن تخلیه شده است

مجید کیان پور عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که به طور معمول هر سال قیمت مسکن افزایش می یابد، اظهار کرد: افزایش قیمت مسکن بر بخش ساخت و ساز تاثیر خواهد داشت و بیشترین اثر آن نیز مربوط به بحث حامل های انرژی و فراوری مصالح ساختمانی است.

وی با بیان این که حباب قیمتی بازار مسکن تخلیه شده است، گفت: به نظر می رسد قیمت بازار مسکن با وجود این حباب قیمتی بین 10 تا 15 درصد افزایش یابد.

کیان پور توضیح داد: افزایش ناگهانی قیمت بنزین آثار روانی نامناسبی بربازار مسکن خواهد گذاشت وایجاد این شوکی به متقاضیان مسکن، بسیار زیان بار خواهد بود. خبرنگاران

منبع: پیام دلتا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 889

به "سایه گرانی همچنان بر سربازار مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه گرانی همچنان بر سربازار مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید