طرز تهیه شیرینی ماکارون دارچینی به روش فرانسوی ها

به گزارش تیم علمی، یک فنجان چای گرم، هوایی نیمه ابری، لباس آستین بلند خردلی رنگ و شیرینی ماکارون لطیف که رویش را پودر دارچین پوشانده، می تواند قاب پاییزی فوق العاده ای را بسازد. حالا که ابرها آسمان را پوشانده اند و لباس آستین بلندتان را به تن نموده اید، با ما همراه شوید و شیرینی ماکارون دارچینی را آماده کنید و تا آماده شدنش چای را هم بار بگذارید. می بینید؟ همه چیز برای پاییزی شدن آماده است!

طرز تهیه شیرینی ماکارون دارچینی به روش فرانسوی ها

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

  • مواد لازم برای تهیه شیرینی ماکارون دارچینی

  • مواد لازم برای کرم داخل شیرینی

تخم مرغ بزرگ چهار عدد

بادام آسیاب شده یک و نیم پیمانه

شکر قنادی یک و یک چهارم فنجان

پودر دارچین یک و نیم قاشق چای خوری

شکر سه چهارم فنجان

خامه ترش کاله خرید آنلاین 120 گرم

کره کاله خرید آنلاین سه قاشق غذاخوری

پودر وانیل یک قاشق چای خوری

شکر قنادی یک و نیم فنجان

پودر دارچین به مقدار لازم

  • طرز تهیه شیرینی ماکارون دارچینی

مرحله اول

تخم مرغ ها را به مدت 30 دقیقه از یخچال بیرون بیاورید تا به دمای محیط برسند. بادام آسیاب شده را با شکر قنادی و دارچین مخلوط کنید.

مرحله دوم

فر را روی 180 درجه سانتی گراد روشن کنید. سفیده تخم مرغ را با همزن بزنید تا سفید گردد و پف کند. سپس شکر را قاشق به قاشق به آن اضافه کنید و هم بزنید تا سفید حالت پفکی به خود بگیرد. مخلوط آرد بادام را به سفیده اضافه نموده و به آرامی هم بزنید.

مرحله سوم

روی سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید. موادی که آماده نموده اید را داخل قیف بریزید و با قیف دایره هایی را به قطر حدود سه سانتی متر روی کاغذ بریزید. بین هر دایره با دایره بعدی کمی فاصله بگذارید تا ماکارون ها امکان پف کردن داشته باشند.

مرحله چهارم

ماکارون ها را حدود نیم ساعت در سینی رها کنید تا در دمای محیط بمانند. سپس سینی را برای 10 دقیقه در فر قرار دهید و سپس آن را بیرون آورده و در جهت عکس بار دیگر در فر بگذارید. 10 دقیقه بعد از تغییر دادن جهت سینی، ماکارون های شما آماده خواهند بود. آنها را از فر بیرون بیاورید و بعد از خنک شدن، از سینی جدا کنید.

مرحله پنجم

در یک کاسه خامه ترش یا پنیر خامه ای بدون نمک را همراه با کره و وانیل بزنید تا حالت کرمی به خود بگیرند. وانیل و دارچین را هم به آنها اضافه کنید و این کرم را برای 10 دقیقه در یخچال بگذارید.

مرحله ششم

روی هر طرف ماکاون ها کمی از کرمی که تهیه نموده اید بریزید و دو طرف را به هم بچسانید. وقتی ماکارون ها آماده شدند، رویشان کمی پودر دارچین الک کنید و نیم ساعت آنها را در یخچال قرار دهید تا فورم خود را حفظ نمایند.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 383

به "طرز تهیه شیرینی ماکارون دارچینی به روش فرانسوی ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "طرز تهیه شیرینی ماکارون دارچینی به روش فرانسوی ها" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه شیرینی ماکارون دارچینی به روش فرانسوی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید