مهلت دریافت کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت مجددا تمدید شد

به گزارش تیم علمی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اختصاص مهلت مجدد برای دریافت کارت ورود به جلسه و تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال 1399 اطلاع داد.

مهلت دریافت کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت مجددا تمدید شد

دکتر سعید هاشمی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: مرکز سنجش آموزش پزشکی در راستای تکریم داوطلبانی که به هر دلیلی پیروز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود نشده اند، میخواهد برای آخرین بار مهلت دو ساعته ای را به آنان اختصاص دهد.

وی در ادامه توضیح داد: سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از ساعت 8 تا 10 صبح فردا، پنج شنبه 9 مرداد ماه برای این داوطلبان باز خواهد بود و این افراد می توانند کارت ورود به جلسه را دریافت و فرم خوداظهاری را تکمیل نمایند.

هاشمی از ابتلای 176 داوطلب آزمون دکتری وزارت بهداشت به کرونا اطلاع داد و گفت: افرادی که قبلا در فرم خوداظهاری ابتلای خود به کرونا را اعلام کرده اند، در محل جداگانه ای آزمون خواهند داد. همچنین اسامی داوطلبان مبتلا، قبل از آزمون به وسیله مرکز سنجش آموزش پزشکی به دانشگاه های مربوطه اعلام خواهد شد و دانشگاه ها موظف هستند پس از برقراری تماس با داوطلب مورد نظر، محل آزمون وی را یک روز قبل از برگزاری به داوطلب اعلام نمایند و هماهنگی های لازم جهت شرکت داوطلب در آزمون و ایجاد محیط ایمن برای سایر داوطلبان انجام گردد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تأکید کرد: بر اساس آخرین تصمیمات اعمال شده، آزمون دکتری سال 99 وزارت بهداشت در تاریخ های 10 تا 12 مردادماه در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این، مهلت دریافت کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت، دوبار و برای روزهای سه شنبه 7 و چهارشنبه 8 مردادماه تمدید شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1191

به "مهلت دریافت کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت مجددا تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت دریافت کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت مجددا تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید