نزدیکی یونان به روسیه صندلی آن در ناتو را به خطر می اندازد

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران: وزیر دفاع آلمان درباره نزدیکی یونان به روسیه به این کشور هشدار داده و گفت چنین اقدامی موقعیت آتن در ناتو را به خطر می اندازد.

نزدیکی یونان به روسیه صندلی آن در ناتو را به خطر می اندازد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اورزولا فون در لاین وزیر دفاع آلمان در تبادل نظر با روزنامه زوددویچه سایتونگ درباره ارسال سلاح به اوکراین هشدار داد.

وی همچنین به دولت جدید یونان درباره نزدیکی به روسیه هشدار داده و گفت: آتن با نزدیکی به روسیه موقعیت و صندلی خود در ناتو را به خطر می اندازد.

وزیر دفاع آلمان قبل از دیدار روز پنج شنبه وزرای دفاع ناتو در بروکسل به رهبری جدید در آتن درباره شفاف سازی در این باره اخطار داد.

وی همچنین گفت که با وجود همه اختلافاتی که بر سر مسائل مالی و اجتماعی وجود دارد یونان نباید اعتمادی را که در طول دهه ها ساخته شده است را به خطر بیاندازد.

فون در لاین همچنین گفت: یونان باید موضع خود را معین کند. ما می توانیم در روزمره در این باره که چگونه روند اصلاحات در اتحادیه اروپا را در پیش گیریم با هم اختلاف نظر داشته باشیم. اما نباید هیچ شکی در این باره که ما در ارزش های اساسی با هم متحد هستیم وجود داشته باشد. کسی که خواستار همبستگی است خود نیز باید این گونه رفتار کند.

وزیر دفاع آلمان در بخش دیگری از سخنانش درباره ارسال سلاح به اوکراین هشدار داده و چنین اقدامی را عامل تسریع حریق و بحران دانست و گفت این اقدام می تواند برای دخالت آشکار در درگیری های اوکراین به کرملین بهانه بدهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 363

به "نزدیکی یونان به روسیه صندلی آن در ناتو را به خطر می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نزدیکی یونان به روسیه صندلی آن در ناتو را به خطر می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید